Міська рада - Пн-Чт: 8:00 - 17:15; Пт: 8:00 - 15:45; Сб, Нд: вихідні

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА ІНФОРМУЄ

Власники нерухомості сплатили 218 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, – Олександр Загорський

За повідомленням в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександра Загорського, власники нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки сплатили до місцевих бюджетів майже 218 млн грн. Цей показник на 40% перевищує надходження відповідного періоду минулого року, що у грошовому вираженні дорівнює 62,5 млн грн додаткових для казни територіальних громад коштів.

Питому вагу у розрізі категорій платників має внесок юридичних осіб. Так, за період січень-квітень підприємства та організації сплатили 188,4  млн грн, збільшивши суму відрахувань на 49% або 61,5 млн грн до показника січня-квітня 2020 року. У свою чергу, фізичні особи спрямували до місцевих скарбниць 29,3 млн грн з темпом приросту 4% або 1 млн грн.

Найбільші суми сплатили власники нерухомого майна, зареєстровані у Бучанському районі – 53,4 млн грн, Бориспільського – 40 млн грн та Броварського – 32,6 млн грн.

Своєчасно сплачуйте ЄВ та звіряйте стан особових рахунків зі сплати ЄВ

Головне управління ДПС у  Київській області інформує, що несвоєчасно сплачена сума єдиного внеску є боргом (недоїмкою), на яку нараховується штрафна санкція та пеня, про що платнику надсилається вимога.

У разі несплати боргу податкові органи застосовують заходи примусового стягнення.

Інформацію щодо сум заборгованості та про їх сплату власники електронного цифрового підпису можуть дізнатися у електронному сервісі ДПС «Електронний кабінет».

Також для з’ясування цих питань можна звернутися до Центрів обслуговування платників за місцем реєстрації.

Нагадуємо, що з 01 січня 2021 року змінилися рахунки для сплати єдиного внеску.

Інформацію щодо рахунків для сплати ЄСВ розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України.

Платники Київщини  рахунки для сплати єдиного внеску можуть дізнатись на субсайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki//.

Шановні платники, своєчасно сплачуйте єдиний внесок, який забезпечує фінансування  державних соціальних гарантій, здійснюйте звірку стану особових рахунків зі сплати єдиного внеску та не допускайте виникнення недоїмки, аби запобігти виникненню  штрафних санкцій та пені за несвоєчасну сплату.

Щодо продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів через додатки служб з організації кур’єрської доставки

Електронна торгівля – господарська діяльність у сфері електронної купівлі-продажу, реалізації товарів дистанційним способом покупцю шляхом вчинення електронних правочинів із використанням інформаційно-телекомунікаційних систем (п. 2 ст. 3 Закон України від 03.09. 2015 року № 675-VIII «Про електронну комерцію» (далі – Закон 675)).

Інтернет-торгівля – це електронна торгівля, внаслідок якої товари реалізують дистанційним способом посередництвом інтернет-магазину.

Інтернет-магазин – засіб для представлення або реалізації товару, роботи чи послуги шляхом вчинення електронного правочину (п. 8 ст. 3 Закону № 675).

Покупець повинен отримати підтвердження вчинення електронного правочину у формі електронного документа, квитанції, товарного чи касового чека, квитка, талона або іншого документа у момент вчинення правочину або у момент виконання продавцем обов’язку передати покупцеві товар (п. 11 ст. 11 Закону № 675).

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю з зазначенням в них місця торгівлі (ст. 15 Закону № 481).

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі (ч. 38 ст.15 Закону № 481).

УВАГА!

Місце торгівлі – місце реалізації товарів, у тому числі на розлив, в одному торговому приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного розташування, для тютюнових виробів та пива – без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, – торговельною площею не менше 20 кв. метрів, обладнане реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується виручка від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів (абз.14  ст. 1 Закону № 481).

Місце проведення розрахунків – місце, де здійснюються розрахунки із покупцем за продані товари (надані послуги) та зберігаються отримані за реалізовані товари (надані послуги) готівкові кошти, а також місце отримання покупцем попередньо оплачених товарів (послуг) із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо (ст. 2 Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265)).

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані, зокрема:

проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї реєстратора розрахункових операцій чи дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію із розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти);

застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з додержанням встановленого порядку їх застосування (ст. 3 Закону № 265).

Отже, суб’єкти господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами зобов’язані мати відповідну ліцензію, а суб’єкти, які здійснюють інформаційно-агентські послуги та кур’єрську доставку, використовуючи  мобільний додаток для отримання та виконання доручень користувачів (споживачів) щодо придбання та доставки замовлень не зобов’язані мати відповідну ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Крім цього, продавці (реалізатори), повинні забезпечити дотримання вимог ст. 15³ Закону № 481 щодо заборони продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, особами, які не досягли 18-річного віку, у невизначених для цього місцях торгівлі тощо.

З 01.01.2021 СГ не мають права здійснювати оптову чи роздрібну торгівлю рідинами для електронних сигарет, не маркованих марками акцизного податку

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що  Законом України  №466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» внесено зміни, зокрема, до п. 215.1 ст. 215 ПКУ, згідно з якими з 01.01.2021 до підакцизних товарів віднесено рідини, що використовуються в електронних сигаретах.

Зразки марок акцизного податку для рідин, що використовуються в електронних сигаретах, вітчизняного та імпортного виробництва затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 29.10.2020  №1037 «Деякі питання маркування марками акцизного податку тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах».

Марки акцизного податку для рідин, що використовуються в електронних сигаретах вітчизняного та імпортного виробництва, запроваджуються з 01.01.2021 – п.2 Постанови № 1037.

Також з 01.01.2021 набула чинності норма п.226.2 ст.226 ПКУ відповідно якої наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці (упаковці) алкогольного напою, пачці (упаковці) тютюнового виробу чи ємності (упаковці) з рідиною, що використовується в електронних сигаретах, є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

Таким чином з 01.01.2021 суб’єкти господарювання не мають права здійснювати  оптову або роздрібну торгівлю залишками придбаних до 2021 року рідин, що використовуються в електронних сигаретах, не маркованих марками акцизного податку.

Майно ФОП, яке не може бути використане як джерело погашення боргу

Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу платників податків, що джерелами погашення податкового боргу платника  не можуть бути використані:

–     майно платника податків, надане  у заставу іншим особам (на час дії такої застави), якщо така застава зареєстрована у відповідних державних реєстрах до моменту виникнення права податкової застави;

 –    майно, яке належить на правах власності іншим особам та перебуває у володінні або користуванні платника, у тому числі майно, передане платнику у лізинг (оренду), схов (відповідальне зберігання), ломбардний схов, на комісію (консигнацію); давальницька сировина, надана підприємству для переробки, крім її частини, що надається платнику як оплата за такі послуги, а також майно інших осіб, прийняті платником податків у заставу чи заклад, довірче та будь-які інші види агентського управління;

  –   майнові права інших осіб, надані платнику  у користування або володіння, а також немайнові права, у тому числі права інтелектуальної (промислової) власності, передані в користування такому платнику податків без права їх відчуження;

   –  кошти кредитів або позик, наданих платнику кредитно-фінансовою установою, що обліковуються на позичкових рахунках, відкритих такому платнику, суми акредитивів, що виставлені на ім’я платника податків, але не відкриті, суми авансових платежів;

    – майно, вільний обіг якого заборонено згідно із законодавством України;

    – майно, що не може бути предметом застави відповідно до Закону України «Про заставу»;

    – кошти інших осіб, надані платнику податків у вклад (депозит) або довірче управління, а також власні кошти юридичної особи (фізичної особи – підприємця), що використовуються для виплат заборгованості з основної заробітної плати за фактично відпрацьований час фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах з такою юридичною особою.

Довідку про відсутність заборгованості платник може отримати не відвідуючи податкову 

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем податкових органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати ЄВ, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих).

Для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості за формою згідно з додатком 2 до Порядку  надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018  №733.

Заява подається за вибором платника:

–     у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;

–     в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету  платник створює та надсилає Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).

У Заяві вказується відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого/якої Довідку буде подано платником (п. 3 Порядку № 733).

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що  зазначається у Заяві.

Довідка або відмова у її наданні готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

У паперовій формі Довідку платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.

В електронній формі Довідку або відмову у її наданні платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.

Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), можна шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів електронної Довідки (дати і номеру).

Надсилання податкової звітності поштою

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що згідно з п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України,  податкова декларація, розрахунок, звіт  подається за вибором платника податків, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації в електронній формі, а податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі всіма платниками цього податку. У разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків до складення нового договору має право подавати податкову звітність на паперових носіях або надіслати поштою.

Звертаємо увагу платників податків, що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити  поштове відправлення на адресу відповідного податкового органу не пізніше ніж за 5-ть днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного  у ст. 49 ПКУ.

Згідно з п.п. 2 п. 42 Правил надання послуг поштового зв’язку затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009  №270, на поштовому відправленні зазначається поштова адреса в такій послідовності: -найменування вулиці (проспекту, бульвару, провулку), номер будинку, квартири;

– найменування населеного пункту, району, області;

– поштовий індекс;

– країна призначення.

Найменування відправника та адресата, їх поштові адреси на поштовому відправленні, бланку супровідної адреси, бланку поштового переказу пишуться розбірливо чорнилом чи кульковою ручкою (крім червоного, жовтого та зеленого кольорів) або друкуються.

Внутрішні поштові відправлення з позначкою «Звіт» (листи та бандеролі з оголошеною цінністю, посилки) подаються для пересилання лише з описом вкладення, при цьому бланк опису заповнюється відправником у 2-х примірниках.

Працівник поштового зв’язку має перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, а другий видається відправникові.

Інформує: ГУ ДПС у Київській області

Попередня РУКА ДОПОМОГИ ПОВЕРТАЄТЬСЯ

Українська територіальна громада, Київська обл., Україна

Режим роботи міської ради:

Понеділок – Четвер: 8:00 – 17:15; П’ятниця: 8:00 – 15:45; Субота, неділя: вихідні

© 2021 Українська громада - всі права захищено