Міська рада - Пн-Чт: 8:00 - 17:15; Пт: 8:00 - 15:45; Сб, Нд: вихідні

Майбутні новації в адмініструванні податку на додану вартість для підприємців

Чи зможе підприємець із 01.01.2015р. виписувати податкові накладні в паперовому вигляді?

Із названої дати не буде паперових податкових накладних, як  і паперових коригувань до них. Увесь документообіг із ПДВ вестиметься  в електронній формі.

Без чого не обійтися  платникам податку на додану вартість у новому році?

До запровадження електронного адміністрування податку на додану вартість, фізособи – підприємці – платники цього податку насамперед мають подбати про електронний цифровий підпис. Докладну інструкцію де і як це зробити, можна знайти на сайті акредитованого центру сертифікації ключів: http://www.cskidd.gov.ua/r_kor.

Що треба зробити для відкриття ПДВ-шного рахунку?

Кожному платникові буде відкрито ПДВ-шний рахунок. Для його відкриття нічого робити не треба. Усе відбудеться в автоматичному режимі. З’ясувати треба буде лише реквізити відкритого рахунку.

Режим роботи міської ради:

Понеділок – Четвер: 8:00 – 17:15; П’ятниця: 8:00 – 15:45; Субота, неділя: вихідні

© 2023 Українська громада - всі права захищено