Міська рада - Пн-Чт: 8:00 - 17:15; Пт: 8:00 - 15:45; Сб, Нд: вихідні

ТРИВАЄ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ

Цьогоріч Тиждень безбар’єрності вперше проводиться на національному рівні.

З 19 по 25 травня 2025 року Україна вперше проводить Національний тиждень безбар’єрності. Це тиждень – крок до створення інклюзивного суспільства, де кожен має рівні права і можливості.

Захід ініційований Міністерством культури і стратегічних комунікацій України спільно з Міністерством розвитку та радницею — уповноваженою Президента України з питань безбар’єрності. Його реалізація є частиною виконання Національної стратегії із створення безбар’єрного простору до 2030 року. Національна стратегія з безбар’єрності доступна за посиланням.

Основна мета заходу — формування в суспільстві культури безбар’єрності через інформаційні кампанії, мотивацію до змін і популяризацію рівних можливостей для всіх. Організатори прагнуть підвищити обізнаність про те, що безбар’єрність — це комфорт для кожного, незалежно від віку, стану здоров’я чи соціального статусу.

Кампанія акцентує на тому, що безбар’єрність — це не лише питання інфраструктури, а й гідності, поваги та рівних можливостей.

Мета Кампанії № 1:

Формування розуміння, що безбар’єрність— це вигідно та зручно для всіх.

Ключові повідомлення:

  • Безбар’єрність— це коли дитячий візок, милиці чи старість не є перепоною.
  • Інклюзивне середовище— це комфортне місто(село, селище) для кожного.
  • Твоє ставлення та поведінка— вже частина безбар’єрного світу.
  • Безбар’єрність створює простір можливостей для кожного з нас.
  • Те, що зручно для когось іншого— зручно і для тебе.

Мета Кампанії № 2:

Активне залучення всіх рівнів влади та бізнесу до реалізації Національної стратегії безбар’єрності.

Ключові повідомлення:

  • Безбар’єрність— це не лише про інфраструктуру, а про повагу і гідність.
  • Ми не просто адаптуємо— ми відкриваємо можливості.
  • Ми не чекаємо змін— ми їх ініціюємо.
  • Залучення громади— ключ до сталих рішень.
  • У співпраці з бізнесом та громадянським суспільством ми створюємо нову якість життя.
  • Реалізація безбар’єрності— це частина євроінтеграції.
  • Пишаймося тим, що змінюємо країну на краще — з громади, з міста, з району.

Комунікаційні цілі

1. Підвищити рівень обізнаності

  • донести широкому загалу, що безбар’єрність— це коли люди можуть, рухатися вільно, навчатися, працювати, подорожувати незважаючи на інвалідність, вік, стать, та інші характерні риси. Це про зручність і повагу до потреб кожного та кожної;
  • пояснити, як безбар’єрність впливає на наше спілкуванн яодин з одним, якість життя, економіку, розвиток суспільства.

2. Сформувати позитивне ставлення

  • викликати емоційне розуміння: через особисті історії, кейси, інтерв’ю;
  • показати безбар’єрністьяк нову українську цінність- сучасну, потрібну, людяну і досяжну.

3. Підкреслити роль кожного

  • дати чітке розуміння, що створення безбар’єрного середовища— це не лише завдання влади, а спільна справа бізнесу, громади, кожного з нас;
  • показати приклади простих дій, що змінюють ситуацію: від правильного мовлення до зміни маршрутів чи адаптації простору.

4. Мотивувати до дії

  • закликати до ініціатив: участі у подіях, поширення інформації, створення доступного простору;
  • мотивувати місцеві ініціативи: запуск проєктів, змінив інфраструктурі.

За додатковими матеріалами, рекомендаціями щодо організації безбар’єрних заходів та інформаційною підтримкою можна звернутися до офіційних ресурсів ініціативи: Довідник безбар’єрностіБрендбук, сайт Української міської територіальної громади.

Режим роботи міської ради:

Понеділок – Четвер: 8:00 – 17:15; П’ятниця: 8:00 – 15:45; Субота, неділя: вихідні

© 2023 Українська громада - всі права захищено