Шановні воїни АТО! Виконавчий комітет приймає документи на компенсацію оплати за житлово-комунальні послуги. Прийом здійснюється щодня в кабінеті №2 на першому поверсі у приміщенні виконавчого комітету.
Надаємо чіткий перелік документів, які потрібно надати до виконавчого комітету:
– копія паспорта;
– копія ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
– довідка про склад сім’ї та реєстрацію, видана житлово-експлуатаційною організацією (ПОЖ або ЖБК), за умови реєстрації у місті Українка;
– для тих, хто фактично проживає в м. Українка, але зареєстрований в іншому населеному пункті, додається довідка про фактичне проживання в м. Українка, видана житлово-експлуатаційною організацією (ПОЖ або ЖБК) та підтверджена підписом депутата Української міської ради;
– довідки з органу соціального захисту населення про те, що особа за місцем реєстрації та за місцем фактичного проживання користується (або не користується) пільгами на житлово-комунальні послуги;
– копія свідоцтва про шлюб;
– копія свідоцтва про народження: неповнолітніх дітей (до 18 років); неповнолітньої особи, яка знаходиться під опікою або піклуванням учасника АТО та проживає разом із ним.
– копія довідки, виданої командиром військової частини або керівником сектору, або начальником штабу і скріпленої печаткою, про те, що особа брала безпосередню участь в антитерористичній операції.
– копія свідоцтва про смерть (для членів сім’ї загиблих під час участі в антитерористичній операції);
– копія посвідчення учасника бойових дій (за наявності).
Під час подання копій документів заявники повинні надати оригінали для огляду та засвідчення їх копій.
Графік прийому:
8:00-12:00 та з 13:00-17:00,
довідки за тел.: (04572)2-01-78