Міська рада - Пн-Чт: 8:00 - 17:15; Пт: 8:00 - 15:45; Сб, Нд: вихідні

Місто до опалювального сезону готове. А трипільська ТЕС?

Інтерв’ю з начальником ПОЖ м.Українка Григорієм Ткаченко щодо обстеження квартир по теплоносіям.

Уперше за 50-тилітню історію Українки з квітня місяця місто живе без гарячої води.  Через два тижні – початок опалювального сезону. Чи готове місто до нього, з якими проблемами стикаються працівники ПОЖ – запитували у начальника Григорія Ткаченка

  • Чи готові комунікації до початку опалювального сезону?
  • Початок опалювального сезону розпочнеться поетапно. Перший етап – це запуск тепла і другий етап – це запуск гарячої води. Ми йдемо до зимового періоду, і, щоб зменшити ситуацію аварійного стану комунікацій у квартирах, (адже як правило у літній період люди проводять ремонти, і коли починається опалювальний сезон – починаються затоплення), найперше – ми плануємо наперед сповістити громаду про це, ми розмістимо на під’їздах оголошення щоб усі переглянули свої комунікації, у  першу чергу – це системи тепла.  Другий етап – подача гарячого водопостачання. По гарячій воді комунікації практично усі готові.
  • Чи буде тепло у квартирах?
  • Це буде залежати від Трипільської ТЕС , але в першу чергу – це буде залежати від кількості вугілля, яке буде на станції.
  • З якими зазвичай проблемами стикається місто у ході підготовки до опалювального сезону і на що потрібно звертати увагу власникам квартир при початку подачі тепла?
  • Зрозуміло, що можуть виникнути непередбачувані моменти, адже деякі стояки у нас спустошені і зараз без води, через це можуть бути певні проблеми. Хочу наголосити, що у кожного на такий випадок є телефони служби ПОЖ та телефон кол-центру, куди можна звернутися у будь-який час, адже цілодобово будуть працювати бригади у цьому напрямку, щоби забезпечити вчасне теплопостачання та ліквідувати можливі аварійні ситуації. Також є прохання, щоб люди переглянули свої віконні отвори, і, що не менш важливо, зачиняли двері у під’їздах і берегли власне тепло – на це потрібно теж звертати увагу. Також виникають і проблеми з доступом до тої, чи іншої квартири, аби ліквідувати наслідки аварії бо буває таке, що сусід по тій чи іншій причині не дозволяє заходити в приміщення, в основному це відбувається зі стояками по холодній та гарячій воді, і по каналізації, тому є  проблеми по ліквідації аварії у зв’язку з непорозумінням сусідів між собою. На це також  прошу звернути увагу і забезпечувати бригадам доступ до аварійних ділянок задля усунення проблеми.
  • Зараз активно поступають заявки по заміні батарей, чи будуть вони виконані?
  • Знаєте, є така приказка – поки грім не вдарить… Дійсно, заявки зараз поступають, літо просиділи, а на осінь людям захотілось замінити батареї. Хочу зауважити – батареї в цьому році вже замінювати ніхто не буде. Також, користуючись нагодою, хочу підняти і питання крадіжок майна. На жаль, є не поодинокі випадки – викрадення обладнання з ліфтів, у підвалах – обладнання обліку тепла, викрадення світильних пристроїв. Ми зараз замінюємо освітлення на світлодіодні лампи, і отримуємо скарги від жителів будинків, що у них зникло освітлення. Хочу наголосити, щоб мешканці будинків самі контролювали цей процес – адже слідкувати у кожному будинку за всім – просто неможливо, і працівники ПОЖу не повинні відшкодовувати постійно ці збитки. Слідкуйте за громадським майном, зачиняйте двері у під’їзди і будьте відповідальними за нього, як за своє власне. Ще одне питання – це техповерхи і підвальні приміщення, які передані мешканцям міською радою в оренду. Як правило, в підвальні приміщення стягують весь непотріб, і знайти його власника, на жаль, неможливо. Ті приміщення, які надаються в оренду міською радою, як технічні, за призначенням не використовуються – люди встановлюють ванни, душеві кабіни, підключають все це до інженерних комунікацій, і, як наслідок,  ідуть прориви і затоплення квартир із 16-того по 5 поверх. Тому я звернувся з проханням до міської ради, щоб у подальшому заборонити давати технічні приміщення під оренду. Ще раз наголошую і дуже прошу – задля уникнення аварійних ситуацій під час опалювального сезону – перевірте свої комунікації, забезпечте безперешкодних доступ ремонтних бригад до аварійних місць – і слідкуйте за своїм майном у будинках, а також, по можливості – утеплюйте квартири – бережіть своє тепло!

Ото ж – місто до опалювального сезону готове, і з нетерпінням чекає на нього. А Трипільська ТЕС? Продовження теми та актуальне інтерв’ю з директором Трипільської ТЕС – читайте у наступних новинах  на сайті міста та офіційній сторіці виконавчого комітету у Фесбук

https://www.facebook.com/vykonkom.ukrainka/

 

Режим роботи міської ради:

Понеділок – Четвер: 8:00 – 17:15; П’ятниця: 8:00 – 15:45; Субота, неділя: вихідні

© 2023 Українська громада - всі права захищено