За І квартал цього року до ГУ Міндоходів у Київській області та Київської митниці Міндоходів на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 169 звернень.
Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів Міндоходів – 29%, з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН – 27%, з роботою Центрів обслуговування платників – 6%. Зверталися платники податків на сервіс «Пульс» і щодо контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платником єдиного податку та платником ПДВ.
По Київській митниці Міндоходів найбільше звернень стосується затримки митного оформлення.
З початку року також надійшло 4 звернення, тематика яких пов’язана з корупційними діями працівників органів Міндоходів.
Всі звернення розглядаються своєчасно – протягом 3-ох днів. У випадках, коли вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланнями на норми законодавчих актів.