Із загальної кількості звернень 372 надійшло письмово. Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (36,8%), контрольно-перевірочної роботи (30,1%), податку на доходи фізичних осіб (8,1%). Інші звернення стосувалися діяльності органів ДФС, питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства та подання податкової звітності. Зареєстровано 19 скарг на неправомірні дії працівників, що складає 5,1 % від загальної кількості письмових звернень. Після розгляду – 5 скарг підтвердилися повністю або частково. Посадові особи, які допустили неналежне виконання службових обов’язків, притягнуті до відповідальності – депремійовані. Відповіді на всі звернення надані у встановлені терміни. Керівниками органів ДФС у Київській області проведено також 119 особистих прийомів громадян. Відмов з боку посадових осіб ДФС у задоволенні права на звернення не зафіксовано.
ГУ ДФС у Київській області