У Обухівській ДПІ Головного управління ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему:«Електронний кабінет платника»
На запитання відповідала начальник Обухівської ДПІ Світлана Бєляєва.
Надаємо увазі читачів найцікавіші запитання та відповіді до них.
1. Які переваги електронної звітності?
Це економія часу, вибір зручного моменту для подання звітності, наявність додаткових пріоритетів для усунення неточностей, наявність додаткових можливостей програми (підказок, нагадувань, консультацій, автозаповнення звітності), постійні оновлення, оперативний контроль стану та якості звітування, автоматичне формування електронного архіву.
2. Як завантажити власний кваліфікований сертифікат відкритого ключа?
Користувачі мають можливість завантажити кваліфіковані сертифікати відкритих ключів на персональний комп’ютер з розділу «Пошук сертифікатів та СВС» офіційного інформаційного ресурсу Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС через вкладку «Пошук сертифікатів» використовуючи поля «Код ЄДРПОУ»/«Реєстраційний номер облікової картки платника податків»/«УНЗР ІD картки».
3. Яким чином подати заявку та отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків через Електронний кабінет платника?
Фізична особа – платник податків може отримати Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, скориставшись Електронним кабінетом.
Вкладка «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету надає можливість користувачу після проходження електронної ідентифікації сформувати, підписати та надіслати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (далі – Запит). Запит заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків. Відповідь на запит можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи» або у вкладці «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян.
4. Після отримання електронного ключа, які подальші дії ?
Надалі треба вибрати програмне забезпечення, яке буде використовуватися для подання електронної звітності.
Знадобиться спеціальна програма, яка дозволить підписувати електронними сертифікатами звітність або іншу документацію і відправляти до контролюючих органів.
Інформує: Обухівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області