Важливою складовою якісних сервісних послуг для платників податків є надання своєчасних та грунтовних відповідей на звернення громадян, які надійшли до ДПІ в Обухівському районі.Для фахівців податкової та митної справи важливим є не лише розглянути заяви, задовольнити законні права та інтереси громадян, а й виявити основні причини, що сприяють їх надходженню.
Завдяки якісному обслуговуванню, активній інформативній роботі та співпраці з платниками, кількість звернень, що надійшли до ДПІ в Обухівському районі протягом січня-серпня 2014 року зменшилась на 4 заяви, у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
У своїх зверненнях громадяни найчастіше інформують про наявну заборгованість по заробітній платі – 7 заяв, або 36,8% від загальної кількості звернень; 5 заяв, або 26,3% від загальної кількості звернень, – це заяви, в яких порушено питання щодо перевірки суб’єктів господарювання у зв’язку з ненаданням чеків у торгівельних об’єктах, неправомірні дії працівників та недоліки у роботі цих закладів; 4 заяви, або 21,1% від загальної кількості звернень, порушують питання щодо сплати податків суб’єктами господарювання; 3 заяви, або 15,8% – це поодинокі звернення щодо перевірок орендодавців житла, невиконання ними умов договорів.
Інформування громадянами про невиплату заробітної плати, несплату податків з доходів, у тому числі, отриманих за оренду квартир, свідчить про досить високий рівень довіри громадян до податкової інспекції у вирішенні цих питань.
Усі звернення, які надійшли до ДПІ в Обухівському районі, розглянуті, опрацьовані, та у відповідні терміни на них надано відповіді згідно з чинним законодавством ДПІ в Обухівському районі нагадує, що необхідну інформацію щодо проведення особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах в приміщенні ДПІ в Обухівському районі, а також на субсайті ГУ Міндоходів у Київській області.