Міська рада - Пн-Чт: 8:00 - 17:15; Пт: 8:00 - 15:45; Сб, Нд: вихідні

«Гаряча лінія» на тему: «Подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет платника податків. Новації в застосуванні програмного РРО»

Сьогодні начальник Обухівської ДПІ ГУ ДПС у Київській Світлана БЄЛЯЄВА під час телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповіла на запитання платників податків на тему: «Подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет платника податків. Новації в застосуванні програмного РРО».
Надаємо увазі читачів найцікавішу підбірку запитань – відповідей на дану тематику.

  1. Під час надання податкової звітності в електронному виді при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено».Які необхідно вчинити дії для виправлення даної помилки?
    Для усунення даної помилки необхідно перевірити: який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка); правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо
    (створений пароль може містити особливі символи); чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);
    чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа ( уразі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів.
    У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла у вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.
  2. Чи можна в сільській місцевості не застосовувати РРО?
    Кабінет міністрів України звільнив підприємців, які здійснюють роздрібну торгівлю в сільській місцевості, від  обов’язкового застосування реєстраторів розрахункових
    операцій . Втім, є дві умови. Згідно з рішенням, аби бути звільненими від використання РРО, підприємці в селах не повинні перевищувати граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій – 167 розмірів мінімальної заробітної плати (наразі ця сума незначно перевищує один мільйон гривень) та застосовувати Книгу обліку розрахункових операцій та Розрахункові квитанції.        Водночас застосовувати РРО все ж потрібно буде
    при торгівлі підакцизними товарами (зокрема, спиртними напоями та тютюновими виробами).
  3. Що потрібно для реєстрації програмного РРО?
    Для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій формується Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316604) в електронній формі, яка подається за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або
    засобами телекомунікацій. У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації, ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Обухівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області

Режим роботи міської ради:

Понеділок – Четвер: 8:00 – 17:15; П’ятниця: 8:00 – 15:45; Субота, неділя: вихідні

© 2023 Українська громада - всі права захищено