1. Фотографія будівлі – прикладена в додатку; 2. Адреса – 08703, Київська обл., м.Обухів, вул.Каштанова, 20 – Державна податкова інспекція в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області; 3. Схема проїзду (фото мапи) – прикладено в додатку ; 4.Контакти: – телефон (факс) – (04572) 7-09-16; – електронна адреса – kyivobl. obuhiv@sfs.gov.ua; 5. Код органу – 1016; 6. Податковий номер – 39465303; 7. Керівництво органу: Касьяновський Євген Владиславович – начальник ДПІ в Обухівському районі; Сибірцева Анна Володимирівна – перший заступник начальника ДПІ в Обухівському районі; Чикаловець Ніна Іванівна – заступник начальника ДПІ в Обухівському районі; Молочко Віталій Олександрович – заступник начальника ДПІ в Обухівському районі. Приймальня громадян: – телефон для запису на особистий прийом –(04572) 7-04-89; – графік прийому посадовими особами: Додаток 1 до наказу ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області від 02.12.2015 № 546 Графік особистого прийому громадян керівництвом ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області Прізвище, ім‘я, по – батькові, посада Дні та години прийому Касьяновський Євген Владиславович – начальник ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області Перший понеділок місяця з 11.00-13.00; третій понеділок місяця з 15.00 – 17.00 (виїзний прийом громадян здійснюється згідно окремого графіка) Сибірцева Анна Володимирівна – перший заступник начальника ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області Другий вівторок місяця з 11.00-13.00; четвертий вівторок місяця з 15.00 – 17.00 Чикаловець Ніна Іванівна – Заступник начальника ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області Перша середа місяця з 11.00 – 13.00; третя середа місяця з 15.00 – 17.00 Молочко Віталій Олександрович – заступник начальника ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області Другий четвер місяця з 11-00 до 13-00; четвертий четвер місяця з 15-00 до 17-00. Додаток 2 до наказу ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області від 02.12.2015 № 546 Графік особистого прийому громадян посадовими особами ДПІ в Обухівському районі ГУ ДФС у Київській області Прізвище, ім‘я, по – батькові, посада Дні та години прийому Відділ інфраструктури Другий понеділок місяця з 11.00 – 13.00; третій понеділок місяця з 15.00 – 17.00 Сектор персоналу Друга середа місяця з 11.00-13.00; четверта середа місяця з 15.00 – 17.00 Відділ фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку Перший вівторок місяця з 11-00 до 13-00; третій вівторок місяця з 15-00 до 17-00. Сектор комунікацій Перша середа місяця з 11.00-13.00; третя середа місяця з 15.00 – 17.00 Юридичний відділ Перший понеділок місяця з 11.00-13.00; третій понеділок місяця з 15.00 – 17.00 Відділ реєстрації платників та електронних сервісів Другий четвер місяця з 11.00-13.00; четвертий четвер місяця з 15.00 – 17.00 Організаційно-розпорядчий сектор Перший четвер місяця з 11-00 до 13-00; третій четвер місяця з 15-00 до 17-00 Управління оподаткування юридичних осіб Другий четвер місяця з 11.00-13.00; четвертий четвер місяця з 15.00 – 17.00 Управління доходів і зборів з фізичних осіб Другий понеділок місяця з 11.00 – 13.00; третій понеділок місяця з 15.00 – 17.00 Сектор ІТ Перший вівторок місяця з 11-00 до 13-00; третій вівторок місяця з 15-00 до 17-00. Координаційно-моніторинговий відділ Перший понеділок місяця з 11.00-13.00; третій понеділок місяця з 15.00 – 17.00 Спеціаліст з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Другий вівторок місяця з 11.00-13.00; четвертий вівторок місяця з 15.00 – 17.00 Управління податкового аудиту Другий вівторок місяця з 11.00-13.00; четвертий вівторок місяця з 15.00 – 17.00 Відділ погашення заборгованостей Перша середа місяця з 11.00-13.00; третя середа місяця з 15.00 – 17.00 8. Публічна інформація: – контакти – телефон (04572) 7-04-89, каб.№108, відповідальна особа – начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів Черненька Оксана Володимирівна ; – форма та порядок надання запитів на публічну інформацію – усна, письмова чи інша форма ( поштою, факсом, електронною поштою на поштову скриньку kyivobl. obuhiv@sfs.gov.ua – на вибір запитувача); 9. Телефон довіри по факту заробітної плати в конвертах – (04572) 6-45-81; 10. Центр обслуговування платників податків – триває будівництво приміщення ЦОПП; 11. Вакансії – станом на 02.12.2015р. наявні вакансії: – Головний спеціаліст відділу інфраструктури – Головний державний інспектор відділу реєстрації платників та електронних сервісів; – Головний державний інспектор відділу податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних, та неподаткових платежів управління оподаткування юридичних осіб; – Головний державний ревізор-інспектор відділу контролю за декларуванням ПД
В управління оподаткування юридичних осіб – Начальник відділу контролю за декларуванням ПДВ управління оподаткування юридичних осіб. 12. Державні закупівлі : -. Додатки: фото на 4 арк. в форматі jpg.
- Головна
- Новини
- Міська рада
- Громадськості
- Економіка