Цієї середи у кабінеті міського голови Олександра Туренка було людно, адже серед нагальних питань – несправедливий, на думку мешканців, розподіл електроенергії по багатоквартирних будинках.
Зокрема, мова йшла про будинки, що розташовані по пр-ту Дніпровському та вул. Енергетиків, де більше доби не було електроенергії. Унаслідок цього, зважаючи на високу температуру повітря, псуються продукти харчування, ліки… Така ситуація пов’язана не тільки з графіками стабілізаційних відключень, а й з регулярними аваріями на підстанції, від якої йде розподіл електроенергії на дані будинки.
Неодноразово люди телефонували з питаннями на гарячу лінію ДТЕК, але конкретної відповіді так і не отримали. Саме тому звернулись за допомогою до міського голови.
У ході емоційної розмови, вислухавши пропозиції та скарги від жителів будинків, спільно з міським головою було прийнято рішення направити колективне звернення до енергопостачальної компанії, під яким усі присутні поставили підписи.
«Юридичним відділом підготовано відповідний лист-звернення з проханням знайти можливість ремонту та заміни трансформаторів, які того вкрай потребують, а також зробити оцінку навантажень по кожному будинку. У нас є проблема з перенавантаженням, і про це неодноразово говорилось. До прикладу – днями енергетики намагались підключити будинки, і коли частину підключили, на решту потужності вже не вистачало. Це говорить про те, що люди максимально перевантажують лінії кондиціонерами, бойлерами, та ін потужною технікою. Необхідно зрозуміти кожному: якщо хтось один в момент появи світла ввімкнув все й одразу – страждатиме весь будинок» – прокоментував міський голова.
Варто зазначити, що органи місцевого самоврядування не є власниками електромереж і, відповідно, не можуть впливати на графіки відключень.
«Розумію обурення людей, але міський голова – не «Укренерго». Вдячний жителям громади, які розуміють, хто головний ворог цієї країни, бо тільки після цього усвідомлення ми зможемо на таких зустрічах не просто виплеснути гори емоцій, а прийти до конструктиву заради вирішення проблеми» – зазначив Олександр Туренко.
Наразі подібна ситуація відбувається по всій країні, а втішних прогнозів на майбутнє ніхто не поспішає давати. Втім, сподіваємось, проблеми жителів нашої громади почують і допоможуть віднайти технічні рішення, як знизити навантаження на електромережі під час відновлення електропостачання. Але це ж саме стосується і кожного з нас.
Чим ми можемо допомогти енергосистемі?
- Вмикайте прилади поступово. Різке зростання навантаження може призвести до аварій у мережі.
- На час відсутності світла від’єднайте від мережі всі прилади, які споживають багато електроенергії.
- Електрогенератори, насосні станції, електронакопичувачі підключайте до мережі щонайменше за 20 хвилин після появи світла.
- Якщо, скажімо, ви закип’ятили воду в електрочайнику — від’єднайте його від мережі і тільки потім вмикайте наступний прилад.
- За можливості, встановіть реле напруги – це дає змогу затримки включення елекромережі в квартирі до 10 хв. ( обов’язково ознайомтесь з інструкцією з застосування).
- Також як варіант – встановлення реле часу, яке може управляти електроприладами по заздалегідь налаштованому вами графіку.
Контактні телефони ДТЕК Київські регіональні електромережі:
- +38 (067) 495 70 40
- +38 (099) 495 70 40
- +38 (093) 495 70 40
- Окрім компанії, яка надає послуги з електропостачання, звернутися можна до:
- Державна інспекція енергетичного нагляду України (044) 204-79-22, (044) 204-79-21.
- Міністерство енергетики України 0 800 50 70 52 або 044-594-65-45.
- Гаряча урядова лінія 1545, 1539.