Міська рада - Пн-Чт: 8:00 - 17:15; Пт: 8:00 - 15:45; Сб, Нд: вихідні

Інформація про приватизацію житла

Майже всі жителі міста вже приватизували своє житло, але є й ті, хто з різних причин ще не встиг цього зробити. Спеціалістами виконавчого комітету Української міської ради проводиться прийом заяв на приватизацію житла. Зазначимо, що ця процедура є безкоштовною. Необхідний перелік документів на оформлення права власності на житло та де їх взяти: – Оформлена заява на приватизацію, в присутності всіх членів сім’ї, зареєстрованих в квартирі, з оригіналами документів, що посвідчують особу (бланк заяви та консультація – каб. 32, 3-й поверх)- Копії документів, що посвідчують особу: – Паспорт та ідентифікаційний код на всіх повнолітніх зареєстрованих осіб- Свідоцтво про народження та ідентифікаційний код на всіх неповнолітніх зареєстрованих осіб- Нотаріально завірена довіреність від тимчасово відсутніх членів родини на іншого зареєстрованого члена родини – наймача на приватизацію, що підтверджує згоду тимчасово відсутньої особи. – Довідка про склад сім’ї та займані приміщення (ПОЖ, каб. 35)- Довідка форми №3 (паспортний стіл, 1 поверх)- Копія ордера про надання житлової площі (копія договору найму житлового приміщення в гуртожитку (за наявності))- Документ, що підтверджує невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду – довідка з попередніх місць проживання (після 1992 року) щодо невикористання права на приватизацію державного житлового фонду (ЦНАП, 1-й поверх, каб.2)- Копія документа, що підтверджує право на пільгові умови приватизації (за наявності)- Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотеки, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (ЦНАП, 1 поверх, 2 каб).

Режим роботи міської ради:

Понеділок – Четвер: 8:00 – 17:15; П’ятниця: 8:00 – 15:45; Субота, неділя: вихідні

© 2023 Українська громада - всі права захищено