У листопаді сервісом «Пульс» скористалися 7 заявників, це 12 % від загальної кількості звернень з початку року. З них, 6 стосувалися затримок митного оформлення, 1 – роботи органів митниці ДФС. Звернення, що надійшли протягом листопада на сервіс „Пульс”, стосувалися роботи таких підрозділів митниці, як митний пост „Східний термінал” – 1 звернення (2 повторних звернення на скаргу, що надійшла в минулому місяці); митний пост „Святошин” – 4; митний пост „Бориспіль-аеропорт” – 1; управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання також 1 звернення. На всі звернення надані вичерпні відповіді у встановлені терміни. З початку року до митниці надійшло і 7 звернень через Урядову гарячу лінію ДФС. Відповіді надані у встановлені терміни.
ГУ ДФС у Київській області