При проведенні перевірки ТОВ “О“, яке здійснювало закупівлю у фізичних осіб піддонів, що побували у використанні, донараховано до сплати в бюджет майже 3,7 млн.грн.
За повідомленням начальника управління доходів і зборів з фізичних осіб Олени Швець, підзвітними особами, які є працівниками підприємства, за придбані піддони виплачено фізичним особам грошові кошти в загальній сумі 14,1 млн.грн. Для підтвердження факту закупок, підприємством надано для перевірки закупівельні акти, в яких відсутня інформація про осіб, які продали товар та отримали доходи від ТОВ “О“.
ТОВ «О», маючи статус податкового агента. не здійснило нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку на доходи фізичних осіб з виплачених сум доходів на користь платників податку при їх виплаті та за їх рахунок, що призвело до заниження податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб в загальній сумі 2,1 млн.грн.
Крім того, перевіркою встановлено, що податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платника податків і сум утриманих з них податків за формою 1-ДФ за перевіряємий період подані в податкову інспекцію з недостовірними відомостями, оскільки до них не включені суми виплачених доходів фізичним особам, із яких не утримано і не перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб.
За наслідками проведеної перевірки підприємству донараховано до сплати в бюджет 2,1 млн.грн. основного платежу та 1,6 млн.грн. штрафної санкції, нарахованої відповідно до п.127.1 Податкового кодексу України, а також 8,1 тис.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування .