Чи зможе підприємець із 01.01.2015р. виписувати податкові накладні в паперовому вигляді?
Із названої дати не буде паперових податкових накладних, як і паперових коригувань до них. Увесь документообіг із ПДВ вестиметься в електронній формі.
Без чого не обійтися платникам податку на додану вартість у новому році?
До запровадження електронного адміністрування податку на додану вартість, фізособи – підприємці – платники цього податку насамперед мають подбати про електронний цифровий підпис. Докладну інструкцію де і як це зробити, можна знайти на сайті акредитованого центру сертифікації ключів: http://www.cskidd.gov.ua/r_kor.
Що треба зробити для відкриття ПДВ-шного рахунку?
Кожному платникові буде відкрито ПДВ-шний рахунок. Для його відкриття нічого робити не треба. Усе відбудеться в автоматичному режимі. З’ясувати треба буде лише реквізити відкритого рахунку.