До ГУ Міндоходів у Київській області запитувачі найчастіше зверталися з питаннями, що пов’язані з недоліками у роботі органів Міндоходів. Таких було 26%. Також 23% звернень стосувалися проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН. Питання пов’язані з роботою центрів обслуговування платників підіймали 5% звернувшихся.
Платники податків звертаються на сервіс «Пульс» також по питанням, що виникають при здійсненні контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платником єдиного податку та платником ПДВ.
Біля 5% загальної кількості звернень, які надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс» складають звернення до Київської митниці Міндоходів. Серед них найбільше звернень стосується затримки митного оформлення, це 72% від числа звернувшихся.
З початку року до ГУ Міндоходів у Київській області надійшло 8 звернень, а це 3% загальної кількості звернень стосовно корупційних діянь працівників органів Міндоходів.
Всі звернення розглядаються своєчасно, протягом 3-х днів, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить чинному законодавству, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми діючого законодавства.