У своїй діяльності Міністерство доходів і зборів робить ставку на електронні, безконтактні сервіси, які дозволяють скоротити спілкування платників з органами Міндоходів та заощадити час громадян.
Важливим кроком є перехід на електронне звітування. Так, віднедавна платники, які мають ключі електронного цифрового підпису, можуть скористатися «Електронним кабінетом платника». Тут платник може переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом, підготувати та надіслати електронну звітність. «Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та Міністерства доходів і зборів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Для комфортного ведення підприємницької діяльності платників ПДВ на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України створено ряд електронних сервісів. Так, на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України функціонує електронний сервіс „Реєстр платників ПДВ” (http://minrd.gov.ua/reestr), на якому щоденно оприлюднюються дані з реєстру платників ПДВ. Отримати інформацію про анульовану реєстрацію платників ПДВ можна скориставшись сервісом „Анульована реєстрація платників ПДВ” (http://minrd.gov.ua/anulir).
Крім того, щоб перевірити надійність Вашого ділового партнера рекомендується використовувати сервіс „Дізнайся більше про свого бізнес-партнера” (http://minrd.gov.ua/businesspartn). Для користування сервісами достатньо знати код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер або ж точну назву підприємства. Введіть відому Вам інформацію в одне з полів і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання і повідомить Вам про результати пошуку.