Наша громада має чудові перспективи у сфері освіти, культури, науки, спорту, туризму, може пишатися унікальною історичною спадщиною, – про це сьогодні говорили учасники онлайн-конференції, котра відбулась у рамках розробки брендбуку нашої громади.
До обговорення проблемних питань, перспектив, а також висловлення власних ідей з приводу стратегії розвитку Української МТГ, її унікальності та позиціонування у майбутньому долучились більше 20-ти мешканців: громадські активісти, представники енергетичної, освітньої, економічної галузі, депутати міської ради та старости сіл. Основна ціль такої зустрічі – зрозуміти, які проблеми має наша громада, чим найбільше пишається та у розвитку яких напрямків найбільше має зацікавленість. До слова, а ви знали, що одним з найвдаліших прикладів брендингу до сьогодні вважається слоган міста Лас-Вегас: “Все, що відбувається у Вегасі, залишається у Вегасі”? Хочете, аби і наша громада мала теж свій бренд, який би лише кількома влучними фразами та логотипом зміг привабити інвесторів і туристів? Тоді долучайтесь, висловлюйте свої ідеї і не забувайте про заповнення анкети: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSfXr…/viewform…
Наступним кроком розробки брендбуку Української МТГ будуть живі зустрічі, про які ми повідомимо додатково.