Існує хибна думка щодо того, що логотип потрібний лише великим бізнес-компаніям. Проте, у сучасному світі громади теж борються за увагу до себе з боку інвесторів. Велику роль у цьому відіграє саме “обличчя” громади – логотип, який в своїй основі несе інформацію про особливість громади.
З минулого року тривало активне обговорення брендубуку Української МТГ та айдентики громади. Із запропонованих варіантів, за результатами онлайн-анкетування, найбільше голосів отримала ілюстрація під номером 4. Саме цей варіант буде винесено на засідання виконавчого комітету Української міської ради, а потім – на погодження депутатів.
Нагадаємо, суть рекомендованого логотипу відображає усю громаду. У георгафічному елементі відображені кручі та культові місця, житлові райони, Трипільська ТЕС та водні ресурси громади. У пагорбах сховані скарби минувщини та археологічна спадщина.
Після визначення основного знаку будуть розроблені айдентичні позначки для туристичних, соціальних, освітніх, комунальних та ін. об’єктів.
Ремарка: додане до допису фото – лише візуалізація рекомендованого варіанту.