Пенсійний Фонд України нагадує: відсутність електронної трудової книжки в реєстрі застрахованих осіб впливає на можливість надання широкого спектру послуг, а саме на: правильність
обчислення страхового стажу, призначення та виплату пенсій, соціальних допомог, а також на можливість отримання електронних послуг, пов’язаних з трудовою діяльністю.
Роботодавці мають забезпечити внесення даних про прийняття на роботу, переведення, звільнення та інші події, що впливають на трудовий стаж в електронній формі для уникнення дестабілізації в роботі та соціальної напруги серед громадян.
Відсоток поданих електронних трудових книжок страхувальниками, які проводять діяльність на території Української громади, станом на 19.08.2025 становив 70,45, наразі становить 71,65.
Вкрай гостро в сьогоднішніх реаліях стоїть питання оцифрування скан-копій трудових книжок працівників та ведення подальшого електронного обліку. Дане питання регулюється Законом України від 05.02.2021№ 1217 – ІХ“ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” (далі-Закон України №1217-ІХ), який набув чинності 10 червня 2021 року, та яким внесені зміни до ст. 48 Кодексу законів про
працю України щодо переведення обліку трудової діяльності працівника з паперової форми (у трудовій книжці ) в електронну – у Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
ПФУ наголошує: спливає термін переведення паперових трудових книжок в електронний формат, проте окремі установи і організації, які проводять діяльність на території громади, зволікають з подачею скан-копій необхідних документів. Відведений залишок часу надзвичайно стислий для отримання 100% виконання вимог Закону України №1217-ІХ.
Просимо звернути увагу! Дані про трудову діяльність подаються через особистий кабінет
страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua/.
Довідкову інформацію можна отримати за телефоном: 066-086-51-00.